Klacht Slauerhoff Interieurs: beschadigide stoelen

jan

Afgelopen zaterdag , 4 januari 2014, hebben wij 4 stoelen gekocht bij een een meubelzaak (Slauerhoff interieur Leeuwarden), in het verleden hebben we daar al meerdere meubels gekocht. Het is een gerenommeerd bedrijf waar we hele goede ervaring mee hadden en waar dus altijd kwaliteit werd geleverd.
Sinds een paar weken zijn ze failliet en hebben de verkoop gestart met de nog aanwezige meubels.
Nadat we de 4 stoelen (met korting) hebben gekocht bleek bij thuiskomst dat de stoelen beschadigd waren. We hebben het meubelbedrijf benaderd en gezegd dat we deze stoelen niet accepteren. Het antwoord was dat men deze stoelen niet terugnam.
Op basis van de eerder geleverde kwaliteit en de naam van het bedrijf was deze kwaliteit niet te verwachten. Bovendien werd niet verteld dat er geen garantie gegeven zou worden.
De vraag is of we de meubelzaak verplicht is de stoelen terug te nemen en het aankoopbedrag terug te betalen.

Het bedrijf neemt de stoelen terug. Geld terug.

Wij vinden dat Slauerhoff Interieurs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!