Klacht SLD loodgieters Almere: Te hoge rekening die niet vooraf was overlegd + onder druk gezet worden om te betalen

Klachtnummer
# 644600
Gebruiker
M.D. vd Burg - Rustam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Had klachten over de hoogte van de factuur en wilde dit onderzoeken. Werd onder druk gezet om te betalen. Men vond mij een oplichter en het was hun beleid om binnen 3 dagen een betaling binnen te krijgen.
Weet best dat dit stinkt, maar vond het ook dreigend en had geen zin in dergelijk gezeur en betaalt.
Voelt ook stom, omdat ik weet dat ik ben opgelicht.
Deze dakdekker vroeg 100,- omdat ze het dak op moesten. Dit zou gevaarlijk zijn, maar ze kozen er wel voor om ongezekerd, zonder touwen ed, het dak op te gaan ?!
Jammer dat je hier beleeft moet blijven

Gewenste oplossing

niet meer.
Zou graag weten wat normaal is voor een dakinspectie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SLD loodgieters Almere hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SLD loodgieters Almere?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen