Klacht Sleepeve.nl: Geen goed onderbuik gevoel

Klachtnummer
# 293257
Gebruiker
E. Bale
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo ewoud,

Bedankt voor het stellen van je vraag aan onze klantenservice.

Je bericht is goed ontvangen en wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen door één van onze medewerkers.
Onze openingstijden zijn maandag tot en met vrijdag tussen 09:30 en 18:30.
Wij streven er naar je bericht tussen deze tijden binnen 24 uur te beantwoorden. Alvast bedankt voor je geduld.

Om iets toe te voegen aan je bestaande bericht kun je antwoorden op deze e-mail.
Hieronder vind je een overzicht van de door jou gestelde vraag.

15 feb. 14:02 GMT

Hallo,

Vandaag mijn matras gekregen van Eve in plaats van volgende week maandag, (gelukkig) was ik thuis
Ik heb een vervelend onderbuik gevoel, doos waar matras in zit is vies vol met gaten en met veel onnodig plakband samen geplakt, en als ik de doos open heb gemaakt zie ik het matras zitten maar niet zoals op de reclame spot netjes in een plastic zak geseald maar omwikkeld met met plastic folie. Ik heb sterk het gevoel dat ik een 2e hands matras heb gekregen . Heb 3 x geprobeerd hun helpdesk te bellen die volgens hun gegevens op hun site open zou zijn helaas niet te bereiken is , vreemd....

De oplossing

Of een nieuw matras of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sleepeve.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sleepeve.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen