Klacht Sleutelkoning: AN SLOTENSERVICE: NIET BETALEN; POLITIE BELLEN!!!

# 332053
Double_Blonde

Onlangs heb ik mezelf buitengesloten en heb via Google gezocht op SLOTENMAKER + MIJN LOCATIE. Bovenaan stond SLOTENMAKER-SLEUTELKONING.NL vermeld. Na onderzoek blijkt dat zij oplichters zijn. SLOTENMAKER-SLEUTELKONING.NL gebruikt de naam van een echte slotenmaker - De Sleutelkoning - die hiervan heel veel hinder ondervindt. SLOTENMAKER-SLEUTELKONING.NL vermeldt geen adres, geen KvK-nummer, telefoonnummer verandert bijna dagelijks, etc.

SLOTENMAKER-SLEUTELKONING.NL heeft iemand van AN SLOTENSERVICE uit Helmond naar mij toe gestuurd. Voor een half uur werk moest ik bijna €800,- betalen! De slotenmaker van AN SLOTENSERVICE werd zeer intimiderend toen ik wilde weigeren, dus ik heb het volledige bedrag betaald. Meer dan €150,- is oplichting, blijkt na onderzoek. In zo’n geval van oplichting en intimidatie mag je de politie bellen, dus dat had ik moeten doen.

Zowel Richard van Maanen (???) van SLOTENMAKER-SLEUTELKONING.NL (geen KvK-nummer) als Amir Barfi Nejad (???) van AN SLOTENSERVICE (KvK 68766173) nemen niet meer op. Ik heb aangifte gedaan bij de politie, Fraudehelpdesk, Consuwijzer, en veel klachtensites. Ondertussen heb ik gezien dat Tros Radar een groot item heeft besteed aan dit probleem.

Tevreden als zowel AN SLOTENSERVICE als SLOTENMAKER-SLEUTELKONING.NL opgepakt zijn, niemand meer kunnen duperen en alle gedupeerden terugbetaald hebben.

Wij vinden dat Sleutelkoning hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sleutelkoning?