Klacht Sleutelmaker-24.nl: Ik ben opgelicht door veel te hoge rekening waarbij deze twee bedrijven samenspannen.

Hobbit

Op 28-2-2015 voordeur dicht terwijl de sleutel nog in het slot zat. Gebeld met bedrijf 1 op internet gevonden (smartphone). Voorrijdkosten 30,- de rest afhankelijk van tijd om het slot open te maken. Diverse malen om een indicatie gevraagd maar de aangesloten zzp-ers hadden ieder hun eigen prijs, zo werd gesteld. Binnen 5 minuten deur open met een plastic plaatje en flink duwen en stoten. Binnen schreef hij de rekening. Het huis zat vol rouwenden van uitvaart van mijn vader. Naast de 30,- ook nog starttarief van 159,- en 79,50 zaterdagtoeslag en dan nog BTW Totaal 324,88. Ik vroeg of er niet wat van de prijs afkon waarbij de heer Meghoe zei dat dat van zijn „organisatie“ niet mocht. Terwijl zijn „organisatie“, bedrijf 1 geen prijs wilde noemen omdat de zzp-er dat zelf bepaalt. De werkelijke eerlijke prijs ligt rond 125,-. Aan de telefoon ontkent Detusa te zijn geweest. Heeft pinautomaat/bank van betaling op zijn naam staan. Dat kon hij niet uitleggen.

Tweehonderd euro terugbetalen. Bij voorkeur alles vanwege de stress en ergernis die wij hebben ervaren op de uitvaart van onze vader. Dat wisten beide bedrijven.
En ophouden met dit soort praktijken.

Wij vinden dat Sleutelmaker-24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sleutelmaker-24.nl?