Klacht Sleutelspecialist van den Acker: Slechte Service, onterechte factuur

Klachtnummer
# 35900
Gebruiker
Fam. Verweij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de zomer van 2013 hebben wij i.v.m. diefstal van een sleutelbos de sloten in onze woning en bedrijfsruimte laten aanpassen door v.d. Acker Beveiliging uit Breda.
Na de aanpassing deden alle sloten het , alleen het slot op de voordeur werkte niet naar behoren.
Langs de buitenkant haperde de cilinder en konden we plotseling ons huis niet meer in.
Fa. v.d. Acker kwam kijken en zei dat het niet aan de cilinder lag,.
Vervolgens stonden we weer voor de gesloten deur en v.d. Acker kwam nogmaals kijken, hij dacht dat het de driepuntsluiting zou zijn en hij kon niets voor ons betekenen.
Hij verwees ons door naar het bouwbedrijf dat onze woning gebouwd had zijn.
Het bouwbedrijf gaf aan dat de garantie op de sloten en driepuntsluiting vervallen was .
Om het bouwbedrijf te laten komen moesten we er dus wel zeker van zijn dat het echt niet aan de cilinder lag. Gezien de problemen (deur ging van buitenaf niet open, wel van binnen af) leek het echter wel aan de cilinder te liggen.

De oplossing

Wij hebben de factuur onder protest voldaan en verwachten het gehele factuurbedrag retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sleutelspecialist van den Acker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sleutelspecialist van den Acker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen