Klacht slewo.com: Online aankoop is na 7 maanden nogsteeds niet volledig aangekomen

LMeijer

Mijn vriend heeft in April 2015 een bedframe besteld via Slewo.com en betaald via een overboeking van de bank.
Het bedframe is op 8 Juni 2015 geleverd, maar op diezelfde dag bleek dat ze de verkeerde zijkanten geleverd hadden - de kleur hout komt niet overeen. We hebben toen veel heen en weer gemaild, en op 12 Juni schreef Tobias Ganter 'ok we sturen je een nieuwe' - Op 2 Juli was er nog niets, en schreef Tobias na navraag terug at wij eerst (op eigen kosten a 400 euro) de foute zijkanten moesten terugsturen.
Inmiddels hebben we meerdere maanden geprobeerd te bellen, waarbij we OF niet de juiste persoon aan de telefoon krijgen OF iemand hebben die beweert geen Engels te spreken OF iemand die zegt dat het geregeld wordt, en het is nog niet gebeurd.
We zijn inmiddels ten einde raad

Het liefst ontvangen wij ons geld terug, en willen we met liefde (op hun kosten) alle bedelementen terugsturen.
Als alternatief is het ook prima als er spoedig zijkanten in de juiste kleur aankomen (en een onbekrasd headboard)

Wij vinden dat slewo.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over slewo.com?