Klacht Sligro: Slechte service sligro

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 252775
Gebruiker
BodyShape
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Sligro Den Bosch
8 januari een Koffiebonenmachine van Melita gekocht, op de zaak uitgeprobeerd zit er een te klein waterreservoir in en de lekbak is snel vol en... na iedere cappuccino gaat hij reinigen. Teruggegaan naar de Sligro beneden bij de receptie een goederen retourbiljet gehad en wij konden naar de betreffende afdeling gaan en teruggeven. Werden we nogal raar behandeld door een medewerker op die afdeling en niet de bon wilde ondertekenen. Wij terug naar de receptie En naar de heer schimmel gevraagd de filiaalmanager. Blijkt wat je dus bij de Sligro koopt en niet tevreden over bent je het niet terug kan brengen. Wij zullen nooit meer iets kopen bij de Sligro uitermate slechte service. Bij de Makro doen ze niet zo moeilijk.

De oplossing

Koffiemachine retour nemen en graag het aankoopbedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sligro is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BodyShape
Datum
Uiteindelijke oplossing
Laat maar weer blijken wat een slechte service Sligro bied.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sligro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen