Opgelost door Slijterij Leiden: Gebroken kerstkado

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148689
Gebruiker
Kleine blonde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee dagen voor kerst kreeg ik het door mij bestelde pakketje van deze slijterij binnen,er was een glas gebroken . Na gebeld te hebben met de slijter beloofde hij mij andere glazen op te sturen. Dit is niet gebeurd !!! Gisteren gebeld en meneer was druk en zou mij gisteren middag terug bellen, ook dit is niet gebeurd.

De oplossing

Ik wil dat de slijter het gebroken glas vervangt voor een nieuw glas zodat het geheel compleet is en dus 4 glazen heeft ipv 3.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slijterij Leiden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kleine blonde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Slijterij Leiden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen