Klacht Slim Beleggen: Klacht SlimBeleggen.com i.r.t. niet beschikbaar stellen betaalde rapportages

J Honning

Mijn klacht is als volgt:
Sinds november 2014 betaal ik voor een abonnement op de online trendrapporten van Slim Beleggen (Technologie, Grondstoffen, Groeimarkten, Goud & Zilver). Een trouwe klant kun je wel zeggen, temeer een overig abonnement nog tot 2020 doorloopt.

Zonder dat ik er erg in heb gehad is mijn abonnement op de trendrapporten echter per 30 maart 2019 verlopen. Had ik dit geweten, dan had ik de editie maart 2019 van het technologie, grondstoffen, groeimarkten, goud & zilver rapport gedownload, zodat ik deze laatste versie nog beschikbaar heb.

Daarom heb ik SlimBeleggen.com gemaild, met het verzoek of ik de rapportages hardcopy per mail kan ontvangen. Dit is niet mogelijk - rapportages waarvoor ik heb betaald zijn daarmee niet beschikbaar. Ik vraag enkel om de laatste vier rapportages van maart.

Nico Pantelis, schaam je!

Vier rapportages dd. 4 maart (grondstoffen), 11 maart (Technologie), 18 maart (goud & zilver) en 25 maart (groeimarkten) 2019 alsnog per mail ontvangen (PDF). Hiervoor heb ik betaald, had ik geweten dat mijn abonnement zou verlopen dan had ik deze voor het verlopen van mijn abonnement gedownload voor inzage.

Slim Beleggen
    Beste heer,

Bedankt voor het bericht. Zoals u al duidelijk is aangegeven: bij Slim Beleggen koopt u een abonnement voor een vaste periode (een aantal dagen, weken of maanden, afhankelijk van uw keuze). In die periode krijgt u toegang tot de producten waarvoor u heeft betaald, u kan die dan lezen en downloaden.

Net zoals bij een krant- of een telefoonabonnement, verlopen onze producten op de afloopdatum. En net zoals met een krant of een telefoon, is het niet mogelijk om nog artikelen of belminuten uit de verlopen periode te gebruiken.

Voor het aflopen van een abonnement, sturen wij altijd 5 dagen vóór het aflopen een herinneringsmail. U bent dus geattendeerd op het feit dat uw abonnement is afgelopen en heeft daarbij een mogelijkheid tot verlening gekregen.

We kunnen u wel het volgende aanbieden: u heeft nog een ander abonnement lopen bij Slim Beleggen, op een ander product. We kunnen dit abonnement stopzetten en overzetten naar trends, zodat u daar weer toegang heeft. We kunnen dit binnen 2 dagen doen, zodat u ruim de tijd heeft om edities te downloaden. Indien u hier mee akkoord gaat, kan u ons mailen naar het bij u bekende adres. Indien u hier niet mee akkoord gaat, kunnen wij helaas niet aan uw klacht tegemoet komen.

We hopen op een positieve uitkomst!

J Honning
Dit is geen oplossing, laat staan een positieve uitkomst, u drijft de frustraties alleen maar verder op. Slim Beleggen laat het na om haar uitspraken te checken op waarheid. De mail waarnaar wordt refereert (5 dagen voor aflopen van het abonnement) is niet verstuurd en heb ik niet ontvangen. Waarschijnlijk omdat ik nog andere abonnementen heb lopen Slim Beleggen. Een trouwe klant (al sinds 2014) waaraan Slim Beleggen diverse abonnementen naast elkaar heeft kunnen slijten. Uw systeem faalt. Nu probeert u over de rug van de klant naar een oplossing zoeken voor door uzelf gemaakte fouten! U stelt voor om mijn overige abonnement in te perken om op basis daarvan alsnog toegang te geven tot de rapportages. U zult zelf ook kunnen begrijpen dat dit niet leidt tot een positieve uitkomst. Uw aanpak verdient geen schoonheidsprijs – steek de hand in eigen boezem Slim Beleggen – uw beschuldigende vinger richting mij is niet op z’n plaats (!)

Ook een klacht indienen over Slim Beleggen?