Klacht Slim HCA: klacht hca

esther

ik heb hca slim besteld....aangegeven word dat je minimaal 2 capsules per dag moet gebruiken maar ze leveren maar 30 capsules dus 30 capsules te weinig voor een volle maand...heb telefonisch contact met hun gehad en gezegd dat ik het niet eens was met de inhoud...ik zei dat ik het terug wilde sturen en vroeg of ik het naar het adres op de verpakking kon sturen en het antwoord was ja....zo gezegd zo gedaan en nu een rekening van hun gekregen dat ik het geopend en niet via de juiste weg heb terug gestuurd en dat ze daarom willen dat ik ga betalen..ik ga niet voor een onjuiste hoeveelheid betalen en dat ik het terug kon sturen naar het adres wat op de verpakking staat is de schuld van de telefoniste....uit ervaring eerder heb ik voor een maand ook 60 capsules gekregen en die 30 capsules waren toen een proefpakketje voor 2 weken en nu zeggen ze dat ze geen proefpakketjes meer hebben....ik heb niet fout gehandeld omdat ik het zo met de telefoniste had afgesproken!!!!!!!

ik wil de rekening als niet verzonden zien want ze hebben niet de juiste hoeveelheid gestuurd en aangezien ze de juiste hoeveelheid terug hebben gekregen van wat ze gestuurd hebben ben ik ze niks verschuldigd.....heb het geopend terug moeten sturen omdat ik er van uit ging dat er de juiste hoeveelheid in zat en niet zo bleek te zijn!!!51

Wij vinden dat Slim HCA hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slim HCA?