Opgelost door Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): 1 jaar na afhandeling opeens MOETEN betalen

didjaabeauty

Klachtvoorstel gehad voor een onterechte aanmaning, nu wachten op tegenvoorstel.

Ik wil alsnog graag mijn geld terug.
En een kopie van het e-mail contact van vorig jaar.
En uitleg waarom ze pas na een vol jaar opeens een schuld van mij eisen!

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Slim Patch Pro Acai
    didjaabeauty
    Hallo, Ik vind het heel fijn dat mijn dossier gesloten wordt, maar ondertussen heb ik het bedrag + boete al betaald, omdat ik niet nog meer 'boetes' wil krijgen. Krijg ik dan ook mijn geld, dat ik inmiddels wel heb betaald door die boete , wel terug? Zonder weer problemen met jullie bedrijf te krijgen? Met vriendelijke groet, E.J. Bos
    didjaabeauty
    Ik wacht nog steeds op een antwoordt van Slim Patch Pro Acai, over mijn vraag.
    Heel fijn dat ze mijn dossier willen sluiten en dat ik de brief van Van Hoek en Partner mag beschouwen als ongelezen., maar doordat Van Hoek en Partner er al een boete van 40 euro + 9 euro om via Ideal te kunnen betalen (omdat andere manieren niet lukte), ik het maar heb betaald. Nu wacht ik nog steeds op antwoord of ik mijn geld dan ook terug krijg, als ze mijn dossier willen sluiten. ..
    Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    Geachte mevrouw Bos,Wij hebben dit net telefonisch met elkaar afgesproken.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice
    Slim Patch Pro Acai
    didjaabeauty
    Werd gebeld door Slim Patch Pro Acai, dat ik het betaalde bedrag alsnog terug krijg en mijn dossier wordt gesloten! Erg fijn!

didjaabeauty

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?