Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): Aanmaning van incassobureau voor nooit ontvangen vervolgzending

Klachtnummer
# 102686
Gebruiker
Irma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16 december 2013 een proefpakketje Slim Patch Pro Acai besteld om eenmalig te proberen. Op 10 januari 2014 was ineens 59,95 afgeschreven van mijn rekening voor een vervolgzending van Slim Patch Pro Acai. Omdat ik helemaal niets ontvangen had, en ik ook niets meer wenste te ontvangen (het was tenslotte een proefpakketje), heb ik de incasso teruggeboekt en het rekeningnummer geblokkeerd. Tot mijn grote verbazing ontving ik op 18 maart jl. een aanmaning van een incassobureau in opdracht van Slim Patch Pro Acai, of ik binnen 14 dagen 59,95 aan hen wilde overmaken. Op 20 maart jl. heb ik daarom contact opgenomen met het incassobureau, omdat ik nooit een pakketje heb ontvangen. Volgens de medewerker van het incassobureau had ik wel degelijk een pakketje ontvangen en diende ik de 59,95 gewoon te betalen.
Uiteraard ben ik het niet eens met deze gang van zaken!

De oplossing

Ik heb nooit een vervolg zending ontvangen, dus ik weiger daarom ook om deze zending t.w.v. 59,95 euro te betalen. Ik wil dat de betalingsverplichting van de 59,95 euro komt te vervallen, omdat ik nooit iets ontvangen heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen