Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): Aanmaningen proefpakketten

lkloost

Begin 2014 heeft mijn vrouw via internet EEN proefpakket afslankpleisters besteld. Dat is geleverd, beviel niet en is vervolgens niet binnen de gestelde termijn geretourneerd.
Er werden twee keer bedragen afgeschreven van onze rekening, bestaande uit € 6,95 verzendkosten en € 59,65 pakketkosten. het laatste bedrag hen ik gestorneerd. In maart 2015 - dato verstuurde het ingeschakelde incassobureau Van Hoek & Partners per brief herinneringen om TWEE zendingen te betalen. In april werden per mail aanmaningen verstuurd door hen waarbij twee keer incassokosten werden gevoegd. Een telefoongesprek met het bedrijf leverde niets op. Inmiddels besloot ik om EEN zending te betalen min de ten onrechte betaalde verzendkosten. Dat gebeurde op 2 april. Op 1 april had ik Slim etc. een brief gestuurd waarin ik deze betaling bevestigde . Daarop stelde het bedrijf op 3 april per mail voor een van de twee dossiers te sluiten. Ik heb daarmee ingestemd. Toch vandaag weer twee incassomails!

Akkoord gaan met onze betaling van een pakket min de abusievelijk betaalde verzendkosten van het tweede pakket en alle aanmaningen van het incassobureau Van Hoek&Partners onmiddellijk intrekken.

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?