Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): ALES TERUG GESTUURD, KRIJG BRIEF VAN INCASSO!

countryanne

In febr.2014 heb ik een gratis (6.95) setje besteld. Heb er nooit gebruik van gemaakt maar helaas heb ik niet gelezen dat er een tijdstip aan vast hangt tot wanneer je het setje terug kunt sturen. op eens 28-02-14 weer een nieuw setje (niet gebruikt) en ook 59.95 ingehouden en dat gebeurde ook in april en mei. toen heb ik alles teruggestuurd (helaas niet aangetekend)met een brief daarbij dat ik er geen gebruik meer van wil maken. Toen kwam, Opeens komt er een ingebrekestelling van een incasso bij mij binnen over 100,--€ !? Ik had alles al weggegooid! Telf. contact opgenomen met Slim Patch, nog een keer 59.95 aan hun betaald met een rekeningnummer wat een medewerkster aan mij gaaf. een week later weer een brief van van Hoek & Partner over 159.90 € wat ik betalen moet. Dat heb ik nu gedaan! In totaal heb ik 3x 59.95 plus 159.95 betaald!
Ik heb alle bankafschriften naar Incassobureau van gestuurd en een paar keer naar Slim Patch gebeld, alles uitgelegd maar het helpt niet!

Graag goed naar mijn dossier kijken of ze er niet toch iets terug kunnen vinden wat ik terug heb gestuurd.
Graag geld (159,95) terug!

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?