Opgelost door Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): Geen zending gehad, dus ook geen geld retour!

ikke

Op 21 mei j.l. heb ik een klacht gemeld bij Slim Patch omtrent de afslankpleisters. De klacht was naar tevredenheid afgehandeld - dacht ik. Oplossing: Ik zou het reeds afgeschreven bedrag terug krijgen als ik de nieuwe zending retour zou sturen. Na ontvangst zending zou Slim Patch mij dit bedrag terugstorten, wat ik overigens zwart op . Ik heb zelf nog aangegeven dat ik geen nieuwe zending wenste, maar er werd gezegd dat deze niet meer kon worden stopgezet, dus daarom retour sturen, dan zouden ze het bedrag terugstorten. Dit heb ik overigens zwart op wit. Maar nee hoor, wat ik al verwacht had. Nooit geen zending meer gehad, dus ook geen mogelijkheid tot retourneren. Dus ook nooit heb ik mijn geld terug gezien. Toch wil ik graag de afspraak handhaven, zodat ik mijn geld - waar ik recht op heb - terug krijg.

Ik wil graag mijn geld terug van het onterecht afgeschreven bedrag.

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    Geachte heer/mevrouw Gomes Marcelo,Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Slim Patch Pro acai
    ikke
    Vandaag gebeld door Slim Patch. Zij meldden dat het een misverstand betrof. Er kwam geen nieuwe zending, maar de 'oude' zending (die inmiddels was verstuurd) kan worden terug gestuurd. Daarna zal het geld teruggestort worden.

ikke

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?