Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): Incasso/herinnering Van Hoek & Partners

Annelies

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik een proefpakket besteld bij Slim Patch Pro. Er werd toen 59,95 afgeschreven en daarna nog eens. Ik heb gebeld en ze konden het abonnement stopzetten maar een keer 59,95 kon niet teruggestort worden.
Nu krijg ik een herinnering van een incassobureau Van Hoek & Partners uit Den Bosch.
Dat er bij controle van de debiteurenadministratie nog een openstaand bedrag moet worden betaald van 59,95 euro. Ik wil dit natuurlijk niet betalen omdat ze toen zeiden dat het zo opgelost was, ik zou er niks meer van horen. Ik heb de klacht hierover ook bij jullie gemeld. Mijn klantnummer bij Slim Patch Pro was 28549.

Ik wil die 59,95 euro natuurlijk niet betalen. En ik wil ook nooit meer iets van Slim Patch Pro horen.

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Annelies
    Ik heb op 4 april een aanmaning gekregen van Hoek en Partners in opdracht van Slim Patch Pro van 40 euro. Dus nu moet ik 99,95 euro betalen. Wat moet ik doen?

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?