Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): Incasso op mijn dak.

Jacky

Vorig jaar januari (dus 2014) een proefpakket besteld van 6,95 en betaald. Bijlage product 14 dagen proberen en binnen 14 dagen terug sturen. Gebeld dat dit misleiding is. Volgende dag telefonische reactie dat ik het 14 dagen mocht proberen en daarna retour. Product toch binnen de 14 dagen retour gestuurd !!. + mededeling dat ik geen gebruik wenste te maken van een vervolgzending. Vervolgens wordt er toch 59,95 afgeschreven. Ik heb het gestorneerd. Ik krijg een mail en antwoord hierop dat ik het binnen de gestelde termijn heb teruggestuurd maar hoor niets meer. Nu meer dan een jaar later krijg in een brief van Incassobedrijf van Hoek en Partners. Ik zou een achterstand van 59,95 hebben van Slim Patch Pro Acai. Geen datum vermeld, geen kopie factuur. Gebeld + gemaild naar van Hoek hoe het zit. Geen reactie nu wel mail met extra kosten.

Dat incasso wordt ingetrokken en dat ik excuusbrief krijg voor hun handelen.

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Slim Patch Pro Acai
    Jacky
    Ik krijg een reactie dat mijn dossier met hoge uitzondering wordt gesloten. Hoezo ? Jullie laten een jaar niets van je horen en gaan dan een incasso inschakelen. Jullie handelen onrechtmatig. Ik heb gevraagd om een excuusbrief over de werkwijze van SLim Patch Pro en nu wil ik ook nog een excuusbrief van incasso bureau. Had wo 1-4 mail gestuurd. Krijg niet eens reactie maar vrijdags een MAIL met extra kosten. Moet zelf weer bellen met incasso. Ik wil compensatie voor tijd, telefoon + ergernis.
    Jacky
    Na mijn reactie op hun voorstel: met hoge uitzondering is uw dossier gesloten (lees op deze site en het staat bij iedereen ) niets meer gehoord. Ik had om excuus gevraagd van zowel Slim Patch Pro , als van Incassobureau + compensatie voor ergernis, telefoon en mail. Zit er hard over te denken zelf een zaak tegen hun aan te spannen voor onrechtmatig handelen.

Jacky

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?