Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): Incasso van hoek en partners

Andre

Vorig jaar op 5 maart proefpakket besteld. Vervolgens het vervolg parket afgebeld ik was niet tevreden. Nu 1 jaar later krijg ik een incasso mail van hoek en partners met de vraag of ik even €108 over wil maken voor iets wat ik niet wil en nooit heb gehad. Aan gezien er velen van deze klachten zijn lijk het mij dat het probleem niet bij de mensen maar bij slim patch pro acai zit. Ik wens graag van dat bedrijf dat dit teniet word gedaan. Ook wens nooit meer iets van dit bedrijf te horen. Mvg. Nog wel!

Graag wenik van dit bedrijf een bericht dat dit teniet gedaan word en een bericht dat de incasso komt te vervallen.

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Slim Patch Pro Acai
    Andre
    Aller eerst wil ik nog even zeggen. Dat er met contact zou worden op genomen. Dat moet nog steeds gebeuren. Verder heb ik een mail ontvangen dat ik de incasso kosten kan laten vervallen. Deze oplossing vind in niet meer dan normaal. Verder vind ik dat het bedrijf zijn uitleg naar de klant moet aanpassen. Duidelijkheid brengen. Ik hoop dat dit voor anderen ook mag helpen. Mvg

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?