Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): incassobureau van Hoek Partners - Slim Patch Pro Acai

Annet

Ik heb ooit een proefverpakking gehad en dat beviel niet. Dit retour afzender gestuurd en later kwam er nog één envelop. Deze heb ik ook retour afzender gestuurd. Dit allemaal volgens wat destijds op de website stond. Dit is in het voorjaar van 2014 gebeurd ( ik meen me te herinneren dat dit in juni is gebeurd) . 20 maart 2015 voor het eerst een brief van het incassobureau gekregen. Gelijk op gereageerd dat ik dit niet hebt besteld. Zij reageren hier niet op alleen dat ik moet betalen voor iets wat ik nooit hebt gekregen. Diverse keren gevraagd of ik Slim Patch kan bellen maar daar krijg ik geen reactie op. Raar dat ik nooit een aanmaning of iets dergelijks heb ontvangen. Raar dat ze gelijk met een incassobureau komen. Waarom bellen ze niet even. Ik ga niet betalen voor iets wat je niet hebt gekregen.

Niet meer lastig vallen met een incassobureau. Ik heb nooit een rekening en producten gehad.

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Annet
    Tot op heden geen reactie gekregen van Slim Patch Pro ...
    KLACHT NIET OPGELOST!

Annet

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?