Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): Misleiding na eenmalig proefpakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 58771
Gebruiker
Bergie73
Datum
4 reacties

Details

De klacht

KLACHT Ik had een proefpakketje besteld en heb deze nog ongeopend liggen.
Later krijg ik een bericht over een volgende zending. Ik ga hier niet mee akkoord!
Stopzetten deze zendingen en mijn geld terugstorten. Pure misleiding om dit op deze manier te doen! Ik vraag slechts een proefpakket aan. Inmiddels al 3 x van mijn rekening afgeschreven. Als dit niet binnen 2 werkdagen wordt opgelost schakel ik Kassa en andere media in,

De oplossing

Ik heb naast mijn proefpakket vandaag een nieuwe levering gehad, verder niet. Er is echter al 3 maanden achtereen € 59,95 van mijn rekening af geschreven. Dus naast misleiding ook nog eens pure diefstal.

Ik wil al het geld terug gestort krijgen, en snel. Het pakketje van vandaag zal ik terug sturen.

4 reacties

  1. Auteur
    Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    Datum
    Geachte Mevrouw,
    Wij nemen vandaag contact met u op zodat we hiernaast staande met u kunnen oplossen.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Slim Patch Pro Acai
  2. Auteur
    Bergie73
    Datum
    Ik heb een voorstel gekregen, welke inhield dat ik eenmalig mijn geld terug zou krijgen als ik het pakket terug zou sturen. Ik heb vandaag een week geleden het pakket retour gestuurd en tot op heden nog het bedrag nog niet op mijn rekening gezien. Daarnaast, is er inmiddels 3 keer een bedrag van mijn rekening afgeschreven en ik heb slechts 1 x het pakket ontvangen, naast het proefpakket. Dus ik vind het nog steeds diefstal dat er 2 x onterecht een bedrag van €59,95 is afgeschreven.
  3. Auteur
    Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    Datum
    Geachte mevrouw van den Berg,Op 05.02.2014 is er een aanvraag geplaatst voor een pakket van Slim Patch Pro Acai.
    Vanaf 05.02.2014 hebben wij tot onze spijt nog geen enkele retourzending mogen ontvangen. Wij hebben herhaaldelijk aan u doorgegeven een en ander te willen oplossen voor u. Ook hebben wij getracht u telefonisch te bereiken, maar wij konden u niet bereiken.Derhalve wordt u dan ook vriendelijk verzocht bovenstaande in acht te nemen.Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Slim Patch Pro Acai
  4. Auteur
    Bergie73
    Datum
    Ik heb direct het pakket retour gezonden op aangeven van het bedrijf. Ik ben slechts 1 keer gebeld en die heb ik niet kunnen beantwoorden. Alternatief van Slim Patch Pro Acai was om de laatste zending retour te sturen, dat heb ik gelijk de dag erna gedaan (6 mei). Ik begrijp dan ook niet dat deze niet is aangekomen. Het lijkt erop of er niks goed dat bij het bedrijf. Ontzettend klantonvriendelijkheid. Ik heb er geen andere woorden voor. Spijtig.
    HG Debby van den Berg

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bergie73
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen