Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): na stornering van onterechte incasso blijken er meerdere bedragen geïncasseerd te zijn

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 103790
Gebruiker
C.J. Scharloo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf heeft vorig jaar mei ten onrechte €59,95 euro geïncasseerd. Het betrof een bestelling die ik nooit gedaan had, en bij telefonisch contact bleek mijn naam niet voor te komen in hun administratie. Na stornering van dit bedrag bij de bank geblokkeerd. Bij controle begin deze maand bleken er eerder ook 2 bedragen ad €59,90 en 6,95 van onze rekening afgeschreven te zijn op 28 maart en op 17 april 2014 . Dit had ik niet eerder gezien omdat ik herstellende was van een borstamputatie. Op 20 mei vorig jaar had ik telefonisch contact en via mail, maar duidelijke reacties waren niet gegeven. Mail naar zelfde mailadres op 16 maart jl heeft geen enkele reactie opgeleverd. Daarin heb ik verwezen naar eerder mailcontact en telefoon en duidelijk gemaakt hoe ik de bedragen wenste terug te ontvangen. Hiervoor heb ik naam, adres en banknummer gemeld. Tot heden niks gehoord of ontvangen.
Mijn mailadres is bij u bekend, evenals mijn banknummer.
mevr C. Scharloo-Ruedsueli,
IJsselstein

De oplossing

Ik wens de ten onrechte geïnde bedragen terug te ontvangen.

3 reacties

  1. Auteur
    Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Slim Patch Pro Acai
  2. Auteur
    C.J. Scharloo
    Datum
    Ik ben in afwachting van bericht van de bank na overleg met het bedrijf. Het bedrijf kan mijn gegevens niet terugvinden, naar alle waarschijnlijkheid is een andere klant gekoppeld aan een foutief bankrekeningnummer, nl. dat van mij. Reactie van de bank zal zeker nog twee weken duren. Derhalve kan ik op dit moment nog niet praten over een afgehandelde klacht. Wordt dus vervolgd
  3. Auteur
    C.J. Scharloo
    Datum
    In feite kon de medewerkster van het bedrijf mij niet verder helpen dan mij, na navraag door haar bij een collega, te wijzen op de mogelijkheid om zelf de bank te benaderen met als onderwerp onterechte incasso. De bank heeft na mijn vraag vrij snel de kwestie afgehandeld. Weliswaar heeft slim patch pro mij nog per mail excuses aangeboden, maar legt de fout bij de andere klant. Niet helemaal geloofwaardig gelet op de vele soortgelijke klachten hier; zij kunnen ook zelf die fout gemaakt hebben

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.J. Scharloo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen