Opgelost door Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): Onterechte incasso door Van Hoek en Partners

Cbroek

In december 2013 heb ik een gratis proefpakketje besteld van Slim Patch Pro Acai. Dit was voor 14 dagen, maar er zaten patches in voor 30 dagen. Als het prduct niet aan de verwachting voldeed, moest je het restant binnen 14 dagen retour sturen en dan zou je geen kosten betalen en geen verdere pakketjes ontvangen. Ik heb het restant van 14 patches keurig op tijd geretourneerd, omdat het product niet werkte voor mij. Slim Patch Pro heeft in januari 2014 nog wel gewoon 59,95 geincasseerd van mijn rekening, ik heb dit terug laten boeken, omdat dit niet was volgens de afspraak. Ik heb geen verdere pakketjes meer ontvangen, en heb ook geen andere berichten ontvangen. Vandaag, 15 maanden later, krijg ik een mail van Van Hoek en Partners dat ik alsnog de 59,95 zou moeten betalen plus de gemaakte kosten. Dit is geheel onterecht, zoals u kunt begrijpen.

Ik ontvang graag van u de bevestiging dat het verzoek tot betaling ingetrokken wordt.

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Slim Patch Pro Acai
    Cbroek
    Slim patch pro, dank voor uw reactie per email waarin u aangeeft mijn dossier te sluiten en dat ik de incassobrief als niet gezonden kan beschouwen.

Cbroek

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?