Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): Onterechte incasso van Hoek en Partners

WKorthout

Ik kreeg vandaag 21 maart 2015 een brief van incassobureau Hoek en Partners. Ik was volgens hen in gebreke gebleven bij het bedrijf Slim Patch Pro Acai voor het bedrag van 59,95 euro. Dit klopt dus niet. Ik heb in maart 2014 een bestelling gedaan. Ik heb het pakketje op 25 maart 2014 aangetekend teruggestuurd dat het product mij niet beviel. Kreeg op 26 maart 2014 een bericht dat er 59,95 euro afgeschreven zou worden omdat ik buiten het termijn van 14 dagen was. Dit klopt niet. Ik kreeg het pakket later dan KPN had beloofd. Ik heb op de laatste dag van de 14 dagen het pakket terug gestuurd. Ik heb een bericht teruggestuurd dat ik er niet mee eens was en mijn rekening geblokkeerd. Ik heb niets meer van het bedrijf gehoord. Afgedaan volgens mij. En nu dit!

Graag een bevestiging binnen het termijn van 14 dagen zodat ik weet dat ik de rekening als niet verzonden kan beschouwen.

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

WKorthout
    Zij nog vermeld dat er GEEN 59,95 euro zijn afgeschreven en dat ik dus ook geen pakketje meer heb ontvangen.

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?