Opgelost door Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): retour gestuurd en alsnog afgeschreven van mijn rekening

astrid

Ik had samen met mijn moeder het pakketje retour gestuurd en die van mijn moeder word niet afgeschreven en die van mij wel, terwijl het niet eens werkt en ik niks meer heb.
dus ik zou graag mijn 60euro terug willen want ik betaal nu voor iets wat ik niet heb, en telefonisch kan ik jullie niet bereiken

Ik zou graag mijn geld terug willen, want ik heb het retour gestuurd en ik had deze dus ook voor mijn moeder aangevraagd als cadeau en zou ik voor mijn rekening nemen dus weet niet welk klantenummer ik nu moet pakken. Mvg

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    Geachte mevrouw Kruijsen,
    We nemen vandaag contact met u op om het bovenstaande af te handelen.Heeft u liever direct contact met een van onze medewerkers dan kunt u ons bereiken op nummer: 085-4000460Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Slim Patch Pro Acai
    astrid
    Bedankt voor het telefoontje, ik ben blij dat ik mijn geld terug krijg!
    Ook dat ik netjes benaderd ben!

astrid

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?