Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): Slim patch pro? Alles behalve professioneel

kaathje1

Beste Lezer,
Vol verbazing kreeg ik gisteren een "herinnering" van jullie. Het gaat hierbij om een Slim Patch Pro met een door jullie opgegeven "klantnummer" (jullie vermelden 26475) die ik zou bezitten. Ik wijs als allereerst deze vordering nadrukkelijk van de hand. Hierbij mijn vragen:
Graag ontvang ik een getekend contract waarbij ik de afname van zulk een product (mij niet eens bekend) bevestig en toestemming geef om hiervoor te betalen.
Graag ontvang ik het bewijs dat deze artikelen naar mij verzonden zijn, en ook ontvangen (graag evtl 3S nummer en mijn handtekening voor ontvangst)
Graag ontvang ik de oorspronkelijke factuur, aangezien jullie een "herinnering" sturen.
Ik wijs deze vordering dan ook nadrukkelijk van de hand!!!!!!

spoed dit op te lossen, ken jullie niet, heb NOOIT iets ontvangen, nog mij ergens aan gemeld, ik ga dit niet betalen!

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?