Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): Slim Patch Pro Acai, wachten duurt lang

didjaabeauty

Vorig jaar een product van Slim Patch Pro Acai geprobeerd, was niet tevreden, dus kunnen regelen dat de betalingen gestopt werden en werd zelfs een bedrag terug gestort op mijn rekening.
Na een jaar, afgelopen maart, kreeg ik een brief van een incassobureau dat ik alsnog een bedrag van ongeveer 60euro verschuldigd was aan Slim Patch Pro Acai.
Hier was ik het niet mee eens, en vervolgens gooide het incassobureau er een boete van ongeveer 40euro boven op. Om meerdere boetes te voorkomen, deze toch maar betaald.
Na enige onderhandelingen stelde SPPA voor om mijn dossier te sluiten en mocht de brief van het incassobureau als ongelezen beschouwen.
Maar omdat ik het geld al had overgemaakt, ging ik hier niet mee akkoord en na telefonisch contact van 29-04-2015 was er afgesproken dat het bedrag als nog terug op mijn rekening gestort zou worden.
Nu ongeveer 3 weken verder, zie ik nog steeds geen geld terug op mijn rekening, en krijg geen reactie op mijn e-mail.... wat nu?

Als nog z.s.m. geld terug op mijn rekening, zoals afgesproken!

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Slim Patch pro Acai
    didjaabeauty
    1 juni een mail gehad van SPPA dat ze zo spoedig mogelijk mijn geld terug zouden storten, helaas nog steeds niets terug gezien. Het begint een beetje onnodig lang te duren naar mijn idee.
    Wanneer kan ik mijn geld terug op de rekening verwachten?
    Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    Geachte heer, mverouw,
    Wij hebben u nogmaals een e-mail gestuurd met meer informatie.
    Klantenservice Slim Patch Pro Acai

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?