Opgelost door Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): vast aan abbonoment, maar hier geen toezegging op gedaan.

Leentyee

Ik heb bij Slim patch pro acai een proefpakketje via internet besteld, voor de kosten van verzend-/leveringskosten €6.95. Dit is een product dat je helpt bij het afvallen. Dit product heb ik besteld en betaald op 7-3-2014. Enkele dagen/week later heb ik dit product ontvangen. Van dit product heb ik 3 pleisters gebruikt, om te proberen. Verder heb ik hier niets meer mee gedaan, omdat ik vond dat dit niet zou werken. Ook al zou je dit eigenlijk langer moeten proberen. Op 4-3-2014 zag ik tot mijn verbazing dat er een bedrag van €59.95 was afgeschreven van mijn rekening. Op 5-3-2014 heb ik naar dit bedrijf gebeld. Zij gaven aan dat omdat ik niets van mij heb laten horen, dat ik nu vast zit aan een abonnement van 3 maanden. Dus zal ik nog 3 keer €59.95 moeten betalen, exclusief het bedrag van het proefpakketje.

Graag zou ik van dit abonnement af willen. Ik heb geen toestemming gegeven voor een abonnement. Verder zou ik de eerste betaling van €59.95, die al is plaats gevonden terug zien op mijn bankrekening.

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    geachte mevrouw Pruis,
    We gaan uw abonnement direct stopzetten.U zult geen vervolgzending meer gaan ontvangen.Zou u zo vriendelijk willen zijn om het pakket retour te sturen dan kunnen wij u restitutie gaan geven. Hopende u hiermede voldoende te hebben geinformeerd.
    Klantenservice Slim Patch Pro Acai
    Leentyee
    bedankt voor de snelle medewerking.

Leentyee

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?