Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): voor de 3e maal geef ik mijn klacht door,

Rita

ik heb een proefpakket pleisters ontvangen en ook betaald . daar na nog 2x pakket ontvangen en terug gezonden. jullie sturen mij een incassobureau met dreigementen, wat ik erg onbeschoft vindt. meerdere malen contact gehad maar jullie geven geen oplossing.

graag wil ik mijn geld terug voor iets wat ik heb gekregen en netjes terug heb gezonden aan jullie. dat betreft 2 x 59,95 euro.
zo kunnen we allemaal rijk worden als we zo werken als jullie. een stelletje afleggers zijn jullie om mensen zo te behandelen. misschien wordt het nu tijd om de deurwaarder naar jullie te sturen. En het bij de media neer te leggen

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    Geachte mevrouw Korthof, Wij zullen vandaag contact met u opnemen i.v.m. hiernaast staande informatie. met vriendelijke groet,
    Klantenservice Slim Patch Pro Acai
    Rita
    vindt het oke dat ik de incassobrief als nietgezonden hoef te beschouwen. maar om ellende te voorkomen met het bureau had ik toch betaald. gezien u veel te late reactie. graag zie ik de 119,90 euro terug op mijn rekening. pas dan zal ik mijn klacht aanpassen.
    Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)
    Klantenservice Slim Patch Pro Acai
    Rita
    Slim Patch zegt dat ze geen retour hebben ontvangen. ik heb hun 2 maart 2014 de pakjes terug gezonden. inmiddels toch weer betaald omdat ik geen dreigingen wil hebben met Hoek incassobureau.
    Nu wacht ik of zij mij de 2x 59,95 euro terug gaan storten.

Rita

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?