Klacht Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer): Zending retour gezonden 1 jaar geleden nu een brief van de deurwaarder van Hoek en Partnes

Marlies

Ongeveer een jaar geleden heb ik pleisters besteld.
Daarna kreeg ik steeds maar toegezonden, zonder dat ik hierom gevraagd heb.
Er werd automatisch afgeschreven, op een gegevens moment heb ik de incasso's zelf terug geboekt en de zendingen terug gestuurd. daarna niets meer vernomen, ook geen aanmaningen en nu krijg ik opeens een brief van deurwaarders kantoor van
Hoek en Partners.
Mijn klant nummer is 21616 en ik vraag mij zelfs af wanneer de exacte datum van bestellen is geweest, ik kan het niet zo snel terug vinden.
Er zou nu nog € 119,90 betaald moeten worden ?

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet
Marlies Koevoets

Ik wil geen € 119,90 betalen.

Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Marlies
    Tot op heden heb ik nog geen klachtenafhandeling van slim patch pro acai ontvangen.
    Ik heb ze een brief gestuurd van consuwijzer: ontkennen van totstandkoming van overeenkomst. Zij blijven echter schermen met de voorwaarden die zij gestuurd hebben bij de proefzending.
    Echter ik heb nooit toegestemd in een abonnement, ik heb alleen een proefpakket aangevraagd.
    2 zendingen heb ik teruggestuurd, en nu zou ik die nog moeten betalen, geen overeenkomst : geen betaling

Marlies

Ook een klacht indienen over Slim Patch Pro Acai (bestaat niet meer)?