Klacht Slim.nl: creative cloud productsleutel werkt niet

Klachtnummer
# 46161
Gebruiker
henriette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

via slim.nl creative cloud digitaal aangeschaft. De productsleutel werkt niet. Op 'orderhistorie' wordt ook aangegeven dat het downloaden mislukt is en 'probeer het later opnieuw' . De productsleutel is vervolgens niet meer in beeld.
Na minimaal 5 mails naar Slim geven zij aan dat ik bij Adobe moet zijn. Na 2 lange telefonische gesprekken , van 2x 30 minuten met Engels sprekende medewerkers, die me de 2e keer ook vragen of het probleem is opgelost (nee dus) zou ik terug gebeld worden. Niets meer gehoord. Zij geven aan dat mijn productsleuten niet bestaat en verwijzen me naar Slim. Bij Slim krijk ik geen antwoord meer op mijn mails. Nu, 2 maanden na mijn bestelling en betaling heb ik nog steeds geen gebruik kunnen maken van Creative Cloud. 2 maanden wel betaald, maar er geen gebruik van kunnen maken . Extra lastig omdat ik het in mijn lessen had willen gebruiken.

De oplossing

een productcode die werkt! en 2 maanden compensatie (of langer als het langer duurt voor de klacht opgelost is)

0 reacties