Klacht Slim.nl: Slim.nl misleid

ken

Betreft: bestelling Dreamweaver

Op 11 mei 2015 heb ik een order geplaatst voor een bestelling van Dreamweaver bij Slim.nl. Ik moest € 132,00 overmaken. Dat heb ik gedaan en ik kreeg een bericht dat ik via een link gegevens moest invullen en downloaden. Deze link werkt echter niet. Dezelfde dag heb ik bij Slim.nl aangegeven dat ik mijn geld om die reden terug wilde. Het enige wat ik binnen kreeg waren reclames. Nu vraagt men mij een code die ik niet kan vinden. Ik heb alles opgestuurd wat ik in mijn bezit heb. Nu vraagt men een print screen, ik heb een kopie van de site gemaakt en verstuurd. Ik heb geen bericht ontvangen. Ik ben er nu bijna een maand mee bezig en ik ben er niets mee opgeschoten geen geld en ook geen Dreamweaver. Ik vind dat ik ben misleid door Slim.nl. Mijn vraag is of u mij kunt helpen met mijn geld of het product wat ik heb besteld alsnog te krijgen..
R.K.Koster

Mijn geld terug storten of een product leveren dat naar behoren werkt.

Slim.nl
    Geachte heer Koster,

Gelukkig is het probleem inmiddels opgelost en wordt het bedrag vandaag teruggestort op uw rekening. Voor de volledigheid ook hier een uitleg waarom het even heeft geduurd: zoals u zelf al zegt vroegen we om uw installatiecode. Die hebben we in zo'n geval nodig om deze te kunnen deactiveren. Het duurde even voor duidelijk was waar deze te vinden was. Nu we deze hebben ontvangen is terugstorten geen probleem.

We hopen dat dit hiermee naar tevredenheid is afgehandeld.

Slim.nl

Ook een klacht indienen over Slim.nl?