Opgelost door Slimaangekocht.nl: Na retourzending geen terugbetaling ontvangen

Lucardo57

Na het retourneren van een niet deugdelijk product (een barbecue met deuken en beschadigingen. zou het door mij betaalde bedrag aan mij worden geretourneerd. Op 01-06-2016 gebeurd is de bbq geretourneerd. maar terugbetaling heeft nog niet plaatsgevonden. Meerdere malen contact gehad met Dhr van der Heijden (Eigenaar van Slimaangekocht.nl) en toezegging gehad dat hij de "afdeling" Debiteuren/Crediteuren 13 juni de opdracht zou geven om de betalingen de deur uit moest doen. Ik heb het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Ik heb hem gezegd dat ik op klachtenkompas.nl een klacht zou plaatsen.

Geld dat door mij is betaald terug op mijn rekening.

Lucardo57
    Na bijna 2 en een halve week is het geld overgemaakt. Waarschijnlijk geen kwade opzet, maar slordig is het wel om toezeggingen te doen en ze vervolgens niet na te komen.
    Lucardo57
    Ik weet niet in hoeverre klachtenkompas invloed heeft gehad, maar ik heb mijn geld terug.

Lucardo57

Ook een klacht indienen over Slimaangekocht.nl?