Opgelost door Slimaangekocht.nl: Na retourzending geen terugbetaling ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172639
Gebruiker
Lucardo57
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na het retourneren van een niet deugdelijk product (een barbecue met deuken en beschadigingen. zou het door mij betaalde bedrag aan mij worden geretourneerd. Op 01-06-2016 gebeurd is de bbq geretourneerd. maar terugbetaling heeft nog niet plaatsgevonden. Meerdere malen contact gehad met Dhr van der Heijden (Eigenaar van Slimaangekocht.nl) en toezegging gehad dat hij de "afdeling" Debiteuren/Crediteuren 13 juni de opdracht zou geven om de betalingen de deur uit moest doen. Ik heb het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Ik heb hem gezegd dat ik op klachtenkompas.nl een klacht zou plaatsen.

De oplossing

Geld dat door mij is betaald terug op mijn rekening.

4 reacties

  1. Auteur
    Lucardo57
    Datum
    Na bijna 2 en een halve week is het geld overgemaakt. Waarschijnlijk geen kwade opzet, maar slordig is het wel om toezeggingen te doen en ze vervolgens niet na te komen.
    Uiteindelijk is het toch goed gekomen.
  2. Auteur
    Lucardo57
    Datum
    Na bijna 2 en een halve week is het geld overgemaakt. Waarschijnlijk geen kwade opzet, maar slordig is het wel om toezeggingen te doen en ze vervolgens niet na te komen.
    Uiteindelijk is het toch goed gekomen.
  3. Auteur
    Lucardo57
    Datum
    Na bijna 2 en een halve week is het geld overgemaakt. Waarschijnlijk geen kwade opzet, maar slordig is het wel om toezeggingen te doen en ze vervolgens niet na te komen.
    Uiteindelijk is het toch goed gekomen.
  4. Auteur
    Lucardo57
    Datum
    Ik weet niet in hoeverre klachtenkompas invloed heeft gehad, maar ik heb mijn geld terug.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lucardo57
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Slimaangekocht.nl?