Klacht Slimaangekocht.nl: Meerdere geleverde barbecues beschadigd

Klachtnummer
# 446674
Gebruiker
Jarco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via bol.com een. barbecue van slimaangekocht.nl besteld. Deze werd bezorgd met een gat in de deksel, een frame zo krom als een hoepel, veel krassen en beschadigingen en erg vies.

1e voorstel was 40 euro compensatie (en een niet werkende barbecue houden..) of barbecue terugsturen, bij het 2e voorstel heb ik een nieuwe barbecue gekregen.

Ook nieuwe barbecue had mankementen, deurtje scheef, frame weer krom. Dit zelf op kunnen lossen want bbq 1 hoefde ze niet terug. Van 2 barbecues 1 goede kunnen maken.

Communicatie ook erg slecht, niet telefonisch bereikbaar en per mail erg kortaf.

De oplossing

Ten eerste excuses en een compensatie voor de onnodige tijd en energie die ik kwijt was voor het regelen en wachten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slimaangekocht.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen