Klacht Slimbestraten.nl: 7,3m2 van de 17m2 tegels beschadigd/kapot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 262555
Gebruiker
Massop-Sessink
Datum
1 reactie

Details

Klacht

twee pallets werden op elkaar geleverd waarvan de bovenste natuurlijk netjes was en netjes beschermplastic tussen elke laag zat. Onderste pallet geen plastic en allemaal breuken en beschadigingen aan de tegels. Vervolgens zeggen hun gewoon tja je wist dat je een b keus tegel bestelde.
Hun zeggen nu je mag de kapotte tegels om komen ruilen want hun gaan niet naleveren.
Wij zouden dus 70 km moeten rijden voor iets wat hun kapot hebben geleverd!
Dit is gewoon oplichting!

Gewenste oplossing

Alsnog nalevering van goede tegels.
Geboden oplossing
Wij mochten de tegels om komen ruilen, afspraak gemaakt vervolgens 70km heen gereden voor Jan lul want opeens waren de stenen er niet. De oplossing van de grote "baas" was om te wachten tot dat de stenen weer binnen kwamen en dan mogen we weer 70km rijden en dan te hopen dat de tegels er dan wel zijn. Nu kan het dus zijn dat wij weken of misschien wel langer kunnen wachten tot dat hun een keer nieuwe tegels binnen krijgen oftewel onze tuin is totaal afhankelijk van hun want wij kunnen nu niet verder! Heb nog nooit zo'n achterlijk volk meemaakt als dit. Ook staat er in hun voorwaarde dat je ook bij b keus tegels gebroken maar ook minder fraaie tegels of beschadigde tegels om mag ruilen. Nu zeggen ze tja je hebt gekozen voor b keuze. Hun spreken dus zelfs hun eigen voorwaarde tegen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Slimbestraten.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Massop-Sessink,

    Uw opmerkingen hebben wij ook rechtstreeks mogen ontvangen. Wij hebben deze in behandeling genomen en zullen zo spoedig mogelijk een reactie geven.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Lissy van Merwijk
    Cliëntenservice SlimBestraten.nl

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Slimbestraten.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen