Klacht Slimbestraten.nl: Afwijkende levering met onduidelijke / gemakkelijke houding en communicatie

sad Niet opgelost
Pieter Bakker

Ze geven op hun website aan dat de bestelling de week na de bestelling wordt geleverd. Bij standaard transport heb je geen invloed op de dag/moment.
Ik ontvang een mail dat de bestelling een week later wordt geleverd.
Met 2 uur later het bericht dat het de volgende dag tussen 8 en 12 wordt geleverd.

Op moment van levering blijkt dat er slecht 5 m2 van de 35 m2 wordt bezorgd.
Navraag leert dat het van 2 afzonderlijke fabrieken moet komen en men niet weet wanneer de rest komt." maar vast en zeker vandaag of morgen en daar krijgt u nog bericht over."

Eind van de dag geen bericht en opnieuw gebeld, "sorry nee, dat wordt niet eerder dan volgende week, geen idee nog wanneer volgende week."

Ze geven aan dat je thuis moet zijn i.v.m controle van de levering, wat dus inhoud dat ik voor de 2e x een dagdeel vrij moet gaan nemen.
Ook de afspraak met de stratenmaker nuvoor de 3e keer gaan verzetten.

De stratenmaker geeft aan geen andere klus te kunnen plannen op zo'n korte termijn en dat betekent een extra bedrag voor mij gezien de afzegging binnen 24 uur.

Slimbestraten.nl is er niet bepaald van onder de indruk en herhaalt dat het erg vervelend is maar er niets aan te kunnen doen , ook geen compensatie want het staat in hun voorwaarden.

Overmacht kan voorkomen, maar het is een slechte zaak wanneer er a niet erkend wordt dat ze zelf een fout hebben gemaakt en dat er niet gecommuniceerd wordt.

De volgende keer maar iets meer betalen en goed geregeld de stenen thuis.

Ik wens als oplossing dat Slimbestraten.nl zporgt dat ze op tijd de bestelling leveren. Zodat mijn afspraak met de stratenmaker in stand blijft.

Slimbestraten.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Pieter Bakker
    De bestelling is op tijd afgeleverd.
    De communicatie moet hier wel beter is mijn mening. Dit heeft mij 2 dagen gekost om vrij te nemen, dat had 1 moeten zijn.

Men heeft mij nog niet kunnen overtuigen dat de klacht serieus wordt genomen.

Pieter Bakker
Jammer dat het bedrijf de klacht niet serieus neemt. Voor mij is dit geen herhaling waard helaas. De volgende keer toch maar iets meer geld en betere kwaliteit.

Ook een klacht indienen over Slimbestraten.nl?