Klacht Slimbestraten.nl: De geleverde goederen zijn onacceptabel neergezet. 2
Details
De klacht
Als eerste was het erg moeilijk u te bereiken.Ik heb hiervoor 3x gebeld en is mij 2x beloofd dat ik terug gebeld zou worden.
Dit is echter niet gebeurd.
De afspraak is echter zeker gemaakt met uw klantenservice.
Daarbij was de bedoeling dat wij de chauffeur aanwijzingen zouden geven waar de tegels moesten komen staan.
U bent zo te zien niet goed op de hoogte van onze klacht, want u weet totaal niet waar het over gaat, uw reactie slaat dan ook nergens op!
Mijn vrouw was nota bene thuis en heeft uw chauffeur de plekken aangewezen.
Echter heeft de chauffeur de pallets gedraaid neer gezet waardoor we deze met de pompwagen niet konden verplaatsen.
De pallets stond aan de ene kant in de aarde en de andere kant tegen het huis.
Mijn vrouw gaat er dan ook vanuit dat uw chauffeur kundig genoeg is om zelf deze inschatting te kunnen maken.
Tevens heeft hij ook staan klagen over uw bedrijf.
Dat de werkdruk erg hoog was en hij momenteel op zoek is naar een andere firma.
Wel vreemd en onprofessioneel als dit bij de klant word aangegeven.
Doordat de pallets verkeerd stonden konden we geen gebruik maken van een palletwagen om de tegels te verplaatsen en moest alles met de hand verplaatst worden.
De kosten die we hebben gemaakt zijn door uw foutieve handeling en zien we graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Michael van Zonneveld
De oplossing
De tegels moeten nu verplaatst worden door de hovenier.De kosten van de hovenier 2x € 350,00 dienen vergoed te worden.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.