Klacht Slimbestraten.nl: Deur dichtgooien als het moeulujk wordt

Elst

Wat een bedrijf..

Wat een bedrijf...
Levering heel snel, bewust gekozen voor a kwaliteit, helaas geen productiedatum op de stenen. (Slim!) We hadden veel verschillende maten ( meer dan toegestaan) eenmaal verder met de stenen breken ze, scheuren overmidden.. kortom 6 cm dik en niet normaal te plaatsen. Gebeld en dan krijg je te horen dat je direct moet stoppen zodat ze de stenen om kunnen wisselen... leuk..maar hoe zit het dan met de stenen die al liggen? Volgens de leveringsvoorwaarden( en de telefoniste) ga je akkoord met de levering als je de stenen plaatst. Ik ben zeer ontevreden en ga mijn rechtsbijstand inschakelen! Zonder dat ze geplaatst werden konden wij toch niet zien dat de beloofd a kwaliteit, b kwaliteit stenen zijn? Nu snap ik waarom je zo n regel in de voorwaarde zet, dan sta je niet achter je product.Ik zal iedereen dit bedrijf afraden.. want bestellen moet je zelf regelen ( dat mannetje in culemborg hielp niet) je wordt verkeerd geadviseerd en vervolgens gooien ze de deur dicht. Hier gaan ze meer van horen

Compensatie in prijs, verschil tussen prijs voor de a en b kwaliteit stenen terug krijgen

Slimbestraten.nl
    Geachte heer Van Thuijl,

Via Klachtkompas.nl zijn wij op de hoogte gesteld van uw aanhoudende ontevredenheid. Dit vinden wij erg vervelend.

Wij hebben de correspondentie en het beeldmateriaal nogmaals beoordeeld en komen tot de conclusie dat wij de situatie erg vervelend vinden, maar wij geen compensatie kunnen aanbieden voor reeds verwerkte en in gebruik genomen producten. Het spijt ons.

Lissy

Elst
Geen... Het probleem heeft zich pas voorgedaan tijdens het straten, volgens hun voorwaarde zijn wij akkoord gegaan met de levering. Nou echt niet..dit heb ik niet besteld maar eeb strakke steen. Er komt een vervolg op.

Ook een klacht indienen over Slimbestraten.nl?