Klacht Slimbestraten.nl: Geen communicatie over levering + straat verder gedumpt

RenateKievit

Zonder aankondiging werden onze tegels geleverd, of nou ja geleverd kan je het niet noemen. Zonder dat wij het wisten werden ze een straat verder bij mensen op de stoep gezet. Zonder bericht, zonder handtekening, zonder overleg stond daar onze bestelling van honderden euro’s. We moesten er zelf achter komen dat het onze tegels waren die daar gedumpt waren. Na telefonisch contact geen enkele tegemoetkoming of begrip. Dus nu mochten wij zelf zorgen voor de verplaatsing van 1100kg maar wel de volle mep betalen voor de bezorging. Zeer zeer zeer slechte service.

Creditnota van transportkosten

Slimbestraten.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

RenateKievit
Niets. Alleen dat wij zelf hadden moeten weten dat de vrachtwagen de straat niet in kon komen. Alsof wij moeten kunnen ruiken wat voor vrachtwagen de stenen kwam leveren, aangezien het maar 1 pallet was. En daarnaast wel bijzonder dat er bij onze buren wel geleverd kan worden! En dat was nog niet eens het grootste probleem. Er werd totaal niet naar ons gecommuniceerd.

Ook een klacht indienen over Slimbestraten.nl?