Klacht Slimbestraten.nl: Levering slecht en niet volgens afspraak!

Melissa22b

Verschrikkelijk slechte service van dit bedrijf! Hier dus nooit iets bestellen want zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Dit wens je niemand toe. Ik sta met mijn mond vol tanden door dit bedrijf.

Hebben mijn tegels en zand een week te vroeg geleverd en letterlijk op straat gedumpt pal voor een winkelpand ook nog. Ze geven aan je een berichtje te sturen zodra de leverdatum bekend is. Ze hebben niks laten weten dat het eerder geleverd zou gaan worden geen telefoontje en geen mail! De pakbon met mijn privacy gegevens hebben ze op straat laten slingeren. De straat was opgebroken en daarom heb ik ook gekozen voor levering een week later zodat ze mijn straat goed konden bereiken en het voor de deur geleverd kon worden. Ze hebben het aan het eind van de straat neergezet met als gevolg dat we alles zelf handmatig konden gaan verslepen 38m2 aan tegels, bandjes en zand!

Klantenservice weigert te helpen en ook maar enigszins service te verlenen en verwijst doodleuk naar de voorwaarden zonder ook maar enige oplossing aan te bieden. Ik heb werkelijk nog nooit zoiets meegemaakt met een bedrijf.

Lijkt aantrekkelijk door de lage prijzen maar je kunt dus beter meer betalen voor meer service.

Bedankt slimbestraten .nl, ik ga enorm genieten van mijn tuin maar wat had ik graag gewild dat ik nooit en dan ook nooit bij jullie besteld had!!!

Retour transport kosten
Zandzakken voor de deur zetten, die zijn niet te verplaatsen
Compensatie voor leed en het handmatige werk wat we hebben moeten verzetten!

Melissa22b
    Er is niet gereageerd door winkel/leverancier
    Melissa22b
    Er is nog steeds geen reactie van slimbestraten.nl

Melissa22b
Geen enkele er komt gewoon geen reactie van slimbestraten.nl

Ook een klacht indienen over Slimbestraten.nl?