Klacht Slimbestraten.nl: Schimmel op brievenbus

Klachtnummer
# 199336
Gebruiker
AndyJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 8 april 2016 een brievenbus type Namur gekocht. Enkele weken na levering is deze geplaatst. Na circa 4 maanden buiten te hebben gestaan kwam er een soort schimmel/mosvorming op de bamboe panelen. Dit terwijl er duidelijk op de website bijstaat dat de brievenbus mos & algenwerend en onderhoudsvriendelijk is.
Na contact met slimbestraten.nl zijn ze bereid deze brievenbus te ruilen voor een nieuw exemplaar. Enige maar is dat ik deze zelf op moet gaan ruilen in Ederveen (enkele reis 160 km) of ik moet transportkosten √° 192 euro betalen (ter vergelijk: brievenbus kost 220 euro).

De oplossing

Kosteloos ruilen brievenbus aangezien deze niet aan de eigenschappen voldoet welke op de website vermeld worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Slimbestraten.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slimbestraten.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen