Opgelost door Slimbestraten.nl: slechte klantenservice

@strid

Bij levering blijkt een bloempot kapot. Gebeld, foto's opgestuurd en ze hadden uiteindelijk toegezegd dat ze de bloempot zouden komen omruilen, maar hij was even niet meer leverbaar. Aangegeven dat ik wilde wachten en geen geld terug wilde. Na 10 maanden weer eens contact gezocht en werd gebeld met excuses. Ze zou op een zondagochtend komen omruilen! Wekker gezet, wachten...12.16 uur mailtje...helaas kon ze niet komen want bij inladen bleek de pot te zijn gevallen die nacht en beschadigd. De potten zijn erg zwaar! Maandags zou er gebeld worden om naar een oplossing te zoeken....niet gebeld, en ik mail gestuurd dat IK NIET met een oplossing moet komen maar zij. Op dag van dit schrijven (4 weken later) contact gezocht omdat er weer niks kwam en als antwoord kreeg ik dit:"Wij zijn vorig jaar gestopt met eigen import en helaas is deze pot echt niet meer leverbaar." Ze willen het teveel betaalde bedrag retourneren. NEE! Ik heb alternatief aangegeven die ik wil welke lijken op de oude.

Ik wil dat ze de kapotte bloempot komen halen en mij een nieuwe geven. Nu die er niet meer blijkt te zijn wil ik dat ze me een alternatief aanbieden! Ophouden met leugens en makkelijk er vanaf proberen te komen. Ben er al een jaar mee bezig en ik vind het geen stijl. Ik geef ze alle vrijheid en heb geduldig gewacht, wat ze van me vroegen. Ze denken er maar makkelijk vanaf te komen... Het was een set, 2 bloempotten in elkaar. Ik had 3 setjes besteld en nu heb ik dus maar 4 potten ipv. 6.

Slimbestraten.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

@strid
    Een jáár na datum heb ik vandaag eindelijk hele bloempotten op mijn terras staan! Wel alternatieve want degene die ik bestelt had waren er niet meer, maar goed...de lente kan beginnen.

@strid

Ook een klacht indienen over Slimbestraten.nl?