Klacht Slimbestraten.nl: Stenen 100 meter gelost op een parkeerplaats

Klachtnummer
# 261610
Gebruiker
S.S.Scholten
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Bezorgen van stenen 100 meter op een parkeerplaats neer gezet.
Stenen werden op een donderdag middag na 16uur bezorgt.

Door de late terugkoppeling van Slimbestraten van de levering (woensdag avond) was het voor mij onmogelijk om donderdag de volgende dag voor 16 uur thuis te zijn. van het werk.

Mijn zoon was om 17.00 uur thuis en er is niet aangebeld. Ik zelf was onderweg naar huis toen ik om 17.55 uur werd gebeld door uw chauffeur. VM ingesproken.

Hoorde ik van uw chauffeur dat hij de stenen gelost had op een parkeerplaats 100 meter van mijn woning vandaan.

Welk huisnummer wist hij niet ga maar kijken als u thuis bent vertelde hij.
U kunt begrijpen dat ik dit echt onbeschoft vindt en onacceptabel is dat je deze lading stenen zomaar ergens lost met als excuus de weg was helemaal opgebroken.

En Nee, dat is niet waar uw chauffeur moest 1 rotonde verder rijden om op de ons adres te komen.

Wij mijn vader (76jr) en zoon zijn tot 22 uur bezig geweest om de stenen naar de ons huis te lopen.
Deze klacht meteen gemeld bij Slimbestraten niets meer vernomen, zodra je hebt betaald ben je de regie kwijt.

Een zwaar teleurgestelde klant,

Scholten

De oplossing

Een reactie van het bedrijf een excuus meer niet!

2 reacties

  1. Auteur
    S.S.Scholten
    Datum
    We zijn nu ruim 12 dagen verder en niets van de firma Slimbestraten gehoord! Ronduit schandalig wat een bedrijf zeg!
  2. Auteur
    Slimbestraten.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Scholten,

    Uw opmerkingen hebben wij ook rechtstreeks mogen ontvangen. Wij hebben deze in behandeling genomen en zullen zo spoedig mogelijk een oplossing aanbieden.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Lissy van Merwijk
    Cliëntenservice SlimBestraten.nl

Ook een klacht indienen over Slimbestraten.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen