Klacht Slimfruit.nl: "proefpakketje"besteld,helaas.

Klachtnummer
# 178536
Gebruiker
Gerry
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook ik zag,nadat ik besteld had, dat er later bij mij 68 euro van mijn rekening zou worden gehaald. Maar ik wou het eerst proberen.... Wil het pakketje nu terugsturen, maar het adres klopt niet, en ik kan ze telefonisch niet bereiken. Maar ik wil het niet meer gebruiken. Werd er idd ook niet lekker van.

De oplossing

Ik wil géén bestelling meer en al helemaal niet betalen voor iets wat ik NIET wil hebben!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Knol-Pullen,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen