Opgelost door Slimfruit.nl: aanmaning tot betalen.

# 193476
Vogel

kreeg een aanmaning te betalen voor pillen die ik op 16 aug. teruggestuurd heb. Ik ga niet betalen voor iets dat ik geretourneerd heb.
Heb dit meerdere malen laten weten maar men negeert mijn reacties.
Zal nog een poging doen dit bedrijf te bellen. daarna lijkt het me goed aangifte te doen van deze handeling van Slimfruit.

geen correspondentie meer over deze zaak omdat dit m.i. afgehandeld is. Ik heb geen contract met deze firma; zoja , wil ik heel graag het bewijs hiervan zien.

slimfruits,
    betreft een niet gesloten overeenkomst.
    In augustus 2016 heb ik slechts ingestemd met ontvangst v.e. GRATIS proefpakket zonder verdere verplichtingen. Aangezien er geen sprake is van een door mij verrichte toestemming- ook geen mondelinge toestemming- welke nodig is om een overeenkomst tot stand te doen komen, beschouw ik de door U gestuurde rekening en de aanmaning v.h. ïncassobureau als ongevraagd en onterecht.
    Zolang U niet slaagt een bewijs van mijn toestemming te verschaffen
    vervolg van mijn brief .
    zal ik mij niet gebonden achten aan het contract en niet verplicht zijn U iets te betalen.
    Ik verzoek U om een reactie binnen drie weken na datum van deze brief en verwacht geen verdere rekeningen van Uw bedrijf meer te ontvangen.
    Met vriendelijke groet.
    Slimfruit.nl

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    Vogel
    Ik heb reeds een reactie gegeven over het functioneren van Klachtencompas. Ik ben zeer tevreden en blij met de adviezen aan mij gegeven.
    De zaak is voor mij nu afgedaan. Met name ben ik mevr. Ramdas dankbaar voor haar byzonder duidelijk en goed advies.
    Met vriendelijke groet.
    A.C. Reinders-Vink.

Vogel

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?