Klacht Slimfruit.nl: Aanmaning

Klachtnummer
# 178835
Gebruiker
John
Datum
2 reacties

Details

De klacht

we hebben in Mei de producten van Slimfruit opgezegd, maar men blijft facturen sturen. nu zelfs een dubbele aanmaning (27-7-2016) verschillende malen met Slimfruit gebeld, en Mevr. de Groot heeft mij verzekerd dat er geen bedrag meer open staat. Slimfruit heeft zelf ook al met hun incassobedrijf gemaild, maar men blijft toch aanmaningen sturen. Wat hier nu mee te doen ?

De oplossing

Geen aanmaningen meer sturen, en alles stopzetten

2 reacties

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer Peeters,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  2. Auteur
    John
    Datum
    Dit antwoord had ik wel verwacht. Heb inmiddels al 4x gebeld. Maar n oplossing komt er niet van u kant. Wil gewoon dat ik niets meer ontvang. Geen facturen voor niet ontvangen spullen en daardoor ook aanmaningen voor iets wat ik niet heb ontvangen

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen