Klacht Slimfruit.nl: abonnement niet bekend, afgezegd . nu incassobureau, stuur 3e ongewenst pakje terug

Klachtnummer
# 188216
Gebruiker
Floor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

rond 1 juli j.l. 'gratis doosje Slimfruit besteld. (via reclame op internet gezien). Netjes E.7,50 verzendkosten besteld. Nadien nog eenmalig pakketje besteld om te zien of het misschien toch werkt. 14juli 2016 krijg ik daarvoor factuur van E. 68,00. Er volgt op 29 juli een afschrijving van dat bedrag op mijn rekening. Laatste week september krijg ik onverwachts weer een doosje pillen. Gaat naar Slimfruit met 'niet besteld'. Ik wil en heb geen abonnement heb ik ze op 23 september telefonisch laten waten. . Alles schrappen dus, het werkt ook niet! Wat schets mijn verbazing en woede. Ik krijg vandaag , zondag 2 october een brief van een Incassobureau (Nederlandse Incassocentrale), of ik maar even E. 109,07 euro wil overmaken voor een levering van Juli j.l. Dus de genoemde en betaalde rekening!!!! Het moet niet gekker worden. Morgenochtend moet ik voor deze lapzwanzerij dan naar het postkantoor om het nieuwe doosje terug tezenden!! HET IS EEN SCHANDE!!!!

De oplossing

Oplossing intrekken incassobrief en excuus van Slimfruit , en verder hoef ik niets meer te zien, te krijgen en te horen van deze club!!

1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Papendorp,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen