Klacht Slimfruit.nl: Afzegging geen reactie. En blijven sturen van pillenop2/8

Dorysevengil hartman

Op2/8 proefpakket besteld ook 2/8 bevestiging gekregen op4/8 nogmaals bevestiging gekregen onder klanten r 15851. Op andere website gelezen dat na het proefpakket vervolg pakketten worden gestuurd. Dit wil ik niet , op5/8 alles afgezegd per e-mail bericht en id nummer. Terug gekregen daarmee kun je status afzegging volgen. Na 2 dagen gekeken stond er bij status gesloten. Op 8/8 weer een gestuurd en geschreven dat ik gebruik maak van 14 dagen bedenktijd en van alles afzie. Weer bericht terug.
Op 19/8 komt DHL een pakje brengen brief met terug aan afz en pakje naar DHL punt gebracht het moest naar Dordrecht dus 6 euro betaald ontvangstbewijs in mijn bezit nummer3sdfuooo57555422 . Ik wil ze niet proefpakket helemaal niet ontvangen wel vervolgpakket 60 tabletten.

Ik wil van alles af en geen toezending meer van tabeletten en geen rekeningen meer.

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Hartman,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    Dorysevengil hartman
    Op 2/9 heeft slimfruit een reactie geplaatst ik heb gelijk dezelfde dag gereageerd en kreeg een e-mail terug dat ik de status kon volgen. Vandaag 5/9 gekeken en in de E- mail stond als het pakket op tijd teruggestuurd was er geen rekening volgt. Bovenin stond gesloten. Ik heb het op tijd teruggestuurd en neem aan dat nu alles afgesloten is . Ik neem ook aan dat ik geen pille meer krijg opgestuurd.
    Dorysevengil hartman
    In de e-mail werd ook gezegd dat ze het teruggestuurde pakket ontvangen hadden, dit was ik nog vergeten te melde in mijn eerdere reactie
    Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Hartman,

Bedankt voor uw reactie.

We hebben uw geretourneerd pakket van SlimFruit goed ontvangen. Er zullen verder geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit.