Klacht Slimfruit.nl: Bedrijf telefonisch en per e-mail onbereikbaar

J.G. Teunissen

19 aug 2016.
Proefpakket van Slimfruit.nl (gratis 14 dgn ingaande de dag na ontvangst proberen). 05 aug.2016 via DHL ontvangen. (volgens DHL op 04 aug.).
Ma 15 aug. aan Slimfruit bericht de proefperiode te beëindigen, en het overgebleven materiaal terug te sturen. Geen reactie van Slimfruit.nl ontvangen.
Wo aug. bedrijf onbereikbaar op het opgegeven telefoonnr + 31 85 888 07 74, terwijl mijn telecomprovider Ziggo dat nr als 'niet in gebruik' meldde.
Daarom wo.17 aug. de algehele beëindiging per aangetek. brief (PostNL) bevestigd, en do. 18 aug. via DHL het overgebleven materiaal verzonden aan het op de verpakking vermelde retouradres. (voor track-barcodes en -gegevens van beide zendingen, zie hieronder bij 'Extra privé informatie voor bedrijf' ).
E-mail (vr. 19aug.) aan het emailadres < info@slimfruit.nl > wordt geweigerd wegens: 'Reactie van server: '550 Recipient e-mail address invalid / Ontvanger e-mail adres bestaat niet'.
De website blijkt nu offline!

Bevestiging van Slinfruit.nl dat de zaak correct is beëindigd en afgesloten.

Slimfruit.nl
    Geachte heer Teunissen,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,