Klacht Slimfruit.nl: Dreiging dagvaarding van Slimfruit (;-)

# 191083
TvD

Proefpakketje binnen de gevraagde termijn van 14 terug gestuurd. En daar begint bij iedereen het gelazer. Proefpakketje schijnt nooit ontvangen te zijn, ofschoon ik het aangetekend had verzonden. Incasso volgde van € 68,-. Heb incasso terug gedraaid en formeel de machtiging ingetrokken. Nu in stadium van dreigen met dagvaarding, als ik niet aan mijn verplichtingen voldoen.
Ik heb mijn rechtsbijstandverzekering in de arm genomen en betaal nul komma nul. Laat ze maar bewijzen dat er een overeenkomst is. Die is er niet. En als ze dit niet kunnen aantonen, is er geen zaak. Het adres Zandheuvel 52B in Oosterhout is fake. Het is een pand dat te huur staat en ook de "firma" Supptrade zit hier. KvK geeft alleen een Stichting Supptrade aan, die geen jaarstukken deponeert. Slimfruit bestaat als bedrijf helemaal niet. Het is een boevenbende, die eigenlijk aan de schandpaal moet.

Slimfruit/Stichting Supptrade (google maar eens) bestaan niet en moeten opgedoekt worden. Aangifte doen? Rechtzaak? Misschien via formelere wegen dan onze klachtenmails.

Slimfruit.nl
    Geachte heer/mevrouw van Doorn,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    TvD
    Standaard nikszeggend antwoord van Slimfruit.
    Ik zou zeggen: Consumentenbond, pak die handschoen op en maak een eind aan praktijken van Slimfruit. Webwinkel is malafide en is niet aangesloten bij welke organisatie ook.
    I rest my case.
    TvD
    Standaard nikszeggend antwoord van Slimfruit.
    I rest my case.
    TvD
    Heb in een eerder stadium al telefonisch contact gehad met de Comsumentenbond, zijn lid.
    Ze konden niets voor me doen.
    Echt, Slimfruit is zo verkeerd bezig, wanneer eindigt dit een keer?????

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?